Subject: Ed: Järveotsa 1c detailplaneering
From: Karmen Põld <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 15:02:15 +0300

Palun registreerida DELTAs.

Saatja: Oliver Tarik <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 25. aprill 2025 14:40
Adressaat: Karmen Põld <[email-masked]>
Teema: Järveotsa 1c detailplaneering

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen Oliver Tarik OÜ Fund Ehitusest ja tegelen Järveotsa 1c
detailplaneeringuga (DP045840). Täname Teid arvamuse eest.

Oleme varasemalt sama teemaga konsulteerinud Terviseametist Liis Korp`iga.
Minule teadaolevalt tema enam Terviseametis ei tööta, seega loodame Teiega
olukorrale lõpliku lahenduse leida. Ma usun, et koostöös on meil võimalik
leida mõlemale osapoolele sobilik lahendus.

Kuna meil on soov selle kinnistu detailplaneeringuga operatiivselt edasi
liikuda, siis teen ettepaneku antud teemat arutada TPRi väliselt ja
e-kirja teel. Loodan, et ettepanek on sobilik.

Manuses on ka meie kirjavahetus Liis Korp`iga sel teemal. Me arutlesime,
kuidas võiksime detailplaneeringus müra leevendusmeetmeid selliselt
sõnastada, et see hilisemas projekteerimise staadiumis ka õnnestunult
projekteeritaks ning ellu viidaks. Koostöös K-Projektiga võtsime ette
sarnased projektid ja panime kokku seletuskirja sõnastuse, mis võiks olla
sobilik. Muuhulgas tegime järgnevad muudatused dokumentides:

*	Nihutasime laste mänguväljakut kinnistul kaugemasse nurka, et
oleks võimalik tagada nõuetekohane müratase. Täpsem selgitus on lisatud
manuses oleva kooskõlastustabelisse lk 28-29;
*	Täiendasime seletuskirja punkti 6.3.2 kõikvõimalike meetmetega,
mida sarnastes projektides on varasemalt kasutatud.

Kas Teil oleks võimalik anda oma hinnang, kas meie tehtud muudatused on
sobilikud?

Võime lahendusi arutada ka näiteks telefoni teel või Teams rakenduse
kaudu.

P.S. Kuna antud hoone arendajaks ja ehitajaks on Fund Ehitus, siis ei ole
muuhulgas ka ohtu, et müra leevendamise meetmete info kuskile kaduma
läheks.

Kõike paremat!

Oliver Tarik

OÜ Fund Ehitus

Kinnisvara arendusjuht

Mob. 56 40 265

[email-masked] <mailto:[email-masked]>